Vijesti
Office 365 - preusmjeravanje elektroničke pošte
- Detalji
- Kreirano: 09. Prosinac 2015.
Svim studentima Sveučilišta u Rijeci omogućena je usluga Office 365 te je prebačen poštanski sandučić studenata na mail sustav Office 365 usluge.
Upute za korištenje usluge.
Pristup usluzi.
Prijava se vrši pomoću @student.uniri.hr korisničkog računa. U slučaju da se korisnik ne može logirati naveden je popis najčešćih problema:
1. Korisnik se pokušava prijaviti s @uniri.hr korisničkim računom, prijava se odrađuje pomoću @student.uniri.hr
2. Ukoliko se korisnik prijavljuje sa ispravnim korisničkim imenom potrebno je:
Ulogirati se na https://www.uniri.hr/ldap/user/ i promijeniti svoju korisničku lozinku. Taj postupak će ponovno odraditi sinkronizaciju elektroničkog identiteta. Sinkronizacija se odvija svakih 3 do 4 sata. Potrebno pričekati to vrijeme i ponovno probati.
Ukoliko se student ne uspije ulogirati na danu adresu, onda postoji problem s AAI korisničkim računom. te se student mora obratiti AAI koordinatoru pri svojoj ustanovi.
Česta pitanja i odgovori.
Za sva dodatna pitanja možete se obratiti putem elektroničke pošte na e-mail adresu: sic@uniri.hr.